Va començar a tocar a la banda del seu poble, i el seu interès per la música el va portar a fer els estudis de trompa i els de musicologia al Conservatori Superior de Música de Múrcia i, posteriorment, a especialitzar-se en trompes històriques amb Javier Bonet a l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC).
Des de sempre, ha combinat la interpretació i la investigació. Va cursar el màster en interpretació de la música antiga a l’ESMUC – Universitat Autònoma de Barcelona, on, juntament amb el clarinetista Oriol Garcia, va presentar un projecte musical i de recerca dirigit pel doctor Josep Borràs al voltant de l’ofici de músic centrat en l’activitat concertística i la construcció d’instruments de vent de fusta a la Barcelona de finals del segle xviii.
A més, és doctor en musicologia per la UAB, on va defensar la tesi El quartet de trompes de l’Orquestra Pau Casals (1920-1937), dirigida pel doctor Joaquim Rabaseda. Es tracta d’un treball que documenta la preocupació de Casals pels trompistes de la seva orquestra i que aprofundeix en les pràctiques interpretatives i els instruments dels músics actius a la capital catalana abans de la Guerra Civil.
Com a intèrpret, ha treballat principalment en dos àmbits: el de la música antiga (amb instruments d’època) i el de la música contemporània. Ha col·laborat amb diferents formacions, com Vespres d’Arnadí, Orquestra Barroca Catalana, Acadèmia 1750, Música Antiga de Girona, Orquestra del Montsalvat, Reial Companyia d’Òpera de Cambra (Catalunya), Forma Antiqva, Los Músicos de Su Alteza, Nereydas (Espanya), Les Arts Florissants, Les Musiciens du Louvre, Insula Orchestra, Le Cercle de l’Harmonie, Ensemble Matheus, La Chapelle Rhénane (França), Lautten Compagney, Kölner Akademie, Bremer Barockorchester, La Festa Musicale (Alemanya), Les Musiciens du Prince (Mònaco), La Chambre du Roi, The Northern Consort (Holanda), Capricornus Consort Basel, Capriccio Barockorchester, Harlequin Philosophe, Camerata Rousseau (Suïssa), Capella Cracoviensis (Polònia) o MusicAeterna (Rússia).
En l’àmbit de la música contemporània, ha participat amb l’ensemble bcn216 en les estrenes de Piturrino fa de músic, de Carles Santos, i l’òpera LByron,d’Agustí Charles, entre d’altres.
També ha estat convidat pel Quintet Frontela, l’Orquestra de Cambra de Granollers, l’Orquestra Terrassa 48, l’Orquestra Simfònica del Vallès, la Banda Municipal de Barcelona i l’Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya.
Els seus interessos com a investigador es mouen entre els segles xviii i xx, principalment al voltant de l’ofici de músic i del seu instrument: la trompa, així com dels seus repertoris, pràctiques interpretatives i músics històrics, especialment a la ciutat de Barcelona.
Ha fet divulgació per a totes les edats amb cursos, xerrades i tallers. L’apassionen la construcció d’instruments i l’ús de la tecnologia per afavorir l’accés a experiències musicals. Ha coordinat, dissenyat i desenvolupat diferents projectes educatius, pedagògics i de formació per a les principals institucions del país, entre els quals destaca la direcció pedagògica dels concerts educatius Out of the [Cage] per a L’Auditori de Barcelona i Bandàstic, de la Banda Municipal de Barcelona, a més de l’assessorament musicològic del Concert de Sant Esteve de 2024 al Palau de la Música Catalana.
Actualment, és professor convidat del màster oficial d’interpretació de la música clàssica i contemporània de l’ESMUC i soci de la cooperativa Musicoop, on treballa en la gestió de projectes educatius i culturals.
És col·laborador del programa de ràdio El taller del lutier de Pere Andreu Jariod a Catalunya Música i guanyador de la segona edició del Premi d’Assaig Musical de Joventuts Musicals de Catalunya i FICTA Edicions, gràcies al qual ha publicat Entre les illes Medes i Ariel. L’Orquestra Pau Casals i la música moderna, un assaig sobre la recepció de la música contemporània i la producció dels compositors catalans al voltant de l’Orquestra Pau Casals.